Dopu un ponte in Baltimore, un portu impurtante nantu à a costa est dii Stati Uniti, hè statu culpitu da una nave cuntainer in a prima matina di l'ora lucale 26, u dipartimentu di trasportu di i Stati Uniti hà iniziatu una investigazione pertinente u 27. À u listessu tempu, l'opinione publica americana hà ancu cuminciatu à fucalizza nantu à perchè hè accadutu a tragedia di stu "ponte vechju" chì hà sempre purtatu à spalla un pesu pesante. L'esperti marittimi ricordanu chì assai infrastrutture in i Stati Uniti sò invechjate, è parechji "ponti vechji" sò difficiuli di adattà à i bisogni di u trasportu mudernu è anu risichi di sicurezza simili.
U colapsu di u Francis Scott Key Bridge in Baltimore, unu di i porti più trafficati di a Costa Est di i Stati Uniti, hà scuntatu u mondu. U trafficu di navi in u portu di Baltimore hè statu sospesu indefinitu. Parechje cumpagnie di trasportu è logistica ligati anu da evità di circà l'opzioni di rotte alternative. A necessità di reindirizzà e navi o a so carica in altri porti pruvucarà l'importatori è l'esportatori per affruntà a congestione è i ritardi, chì affettanu ancu l'operazioni di l'altri porti vicini di l'est di i Stati Uniti è ancu pruvucà a sovraccarica di i porti di l'ovest di i Stati Uniti.
U Portu di Baltimore hè u portu più prufondu di a Baia di Chesapeake in Maryland è hà cinque banchi publichi è dodici banchi privati. In generale, u Portu di Baltimore ghjoca un rolu impurtante in u paisaghju marittimu di i Stati Uniti. U valore tutale di e merchenzie cummirciate à traversu u Portu di Baltimore si trova in u 9u postu in i Stati Uniti, è u tonu tutale di merchenzie in u 13u postu in i Stati Uniti.
U "DALI" charter da Maersk, u partitu rispunsevuli di l'accidentu, era l'unicu cuntainer in u portu di Baltimore à u mumentu di a collisione. Tuttavia, sette altre navi eranu previste per ghjunghje in Baltimore sta settimana. Sei travagliadori chì riempianu i buchi nantu à u ponte mancanu dopu à u colapsu è sò presumiti morti. U flussu di trafficu di u ponte colapsatu stessu hè di 1,3 milioni di camioni annu, chì hè una media di circa 3600 camioni per ghjornu, cusì serà ancu una sfida maiò per u trasportu stradale.
Senghor Logistics hà ancui clienti in Baltimorechì deve esse spedite da a Cina à i Stati Uniti. Data una tale situazione, avemu fattu rapidamente piani di contingenza per i nostri clienti. Per i bè di i clienti, ricumandemu d'impurtalli da i porti vicini è poi di trasportà à l'indirizzu di u cliente cù camioni. À u listessu tempu, hè ancu cunsigliatu chì i clienti è i fornituri spedinu merchenzie u più prestu pussibule per evità ritardi causati da stu incidente.
Tempu di Postu: Apr-01-2024