Fonte:Centru di ricerca à l'esternu è trasportu straneru urganizatu da l'industria marittima, etc.
Sicondu a Federazione Naziunale di Retail (NRF), l'impurtazioni di i Stati Uniti cuntinueghjanu à calà per almenu u primu trimestre di u 2023. L'impurtazioni in i principali porti di cuntainer di i Stati Uniti anu calatu mesi dopu à u piccu in maghju 2022.
U cuntinuu calatu di l'impurtazioni purterà un "calmu invernale" in i principali porti di cuntainer, postu chì i venditori pesanu i stock custruiti prima contr'à a rallentazione di a dumanda di i cunsumatori è l'aspettattivi per u 2023.
Ben Hacker, fundatore di Hackett Associates, chì scrive u rapportu mensile di Global Port Tracker per NRF, predice: "Importà volumi di merci containerizzate in i porti chì copremu, cumprese i 12 più grandi porti di i Stati Uniti, sò digià calati è scenderanu più in i prossimi sei. mesi à livelli chì ùn sò micca vistu da tantu tempu ".
Hà nutatu chì malgradu l'indicatori ecunomichi pusitivi, era prevista una calata. L'inflazione di i Stati Uniti hè alta, a Riserva Federale cuntinueghja à elevà i tassi d'interessu, mentri a vendita di vendita, l'impieghi è u PIB anu aumentatu.
NRF s'aspittava chì l'impurtazioni di u containeru cadenu da 15% in u primu trimestre di u 2023. Intantu, a previsione mensuale per ghjennaghju 2023 hè 8,8% più bassu chè in 2022, à 1,97 milioni di TEU. Questa diminuzione hè prevista per accelerà à 20,9% in ferraghju, à 1,67 milioni di TEU. Questu hè u livellu più bassu da ghjugnu 2020.
Mentre chì l'impurtazioni di primavera aumentanu tipicamente, l'impurtazioni di vendita al dettaglio sò previste di cuntinuà à calà. NRF vede una caduta di 18,6% in l'impurtazioni in marzu di l'annu prossimu, chì si moderarà in aprile, induve una caduta di 13,8% hè prevista.
"I cummercianti sò in mezzo à una frenesia annuale di vacanze, ma i porti entranu in a stagione invernale dopu avè attraversatu unu di l'anni più impegnativi è sfidanti chì avemu vistu", disse Jonathan Gold, vicepresidentu di NRF per a catena di supply chain è. pulitica doganale.
"Avà hè u tempu di finalizà i cuntratti di travagliu in i porti di a Costa Ovest è di trattà i prublemi di a catena di supply chain per chì a "calma" attuale ùn divente micca a calma prima di a tempesta".
NRF prevede chì l'impurtazioni di i Stati Uniti in u 2022 seranu quasi u listessu cum'è in 2021. Mentre a figura prughjettata hè solu di circa 30 000 TEU in l'annu passatu, hè una forte caduta da l'aumentu record in 2021.
NRF aspetta nuvembre, un periodu tipicamente occupatu per i cummercializatori per piglià l'inventariu à l'ultimu minutu, per pubblicà una calata mensile per u terzu mesi consecutivu, caduta di 12,3% da nuvembre di l'annu passatu à 1,85 milioni di TEU.
Questu seria u livellu più bassu di impurtazioni da u ferraghju 2021, NRF hà nutatu. Dicembre hè previstu di riversà a diminuzione sequenziale, ma hè sempre in calata di 7,2% da un annu prima à 1,94 milioni di TEU.
L'analisti anu indicatu un aumentu di a spesa di i cunsumatori per i servizii in più di e preoccupazioni per l'ecunumia.
In l'ultimi dui anni, a spesa di i cunsumatori hè stata largamente nantu à i beni di cunsumu. Dopu avè sperimentatu ritardi di a catena di furnimentu in u 2021, i cummercializatori custruiscenu l'inventariu à principiu di u 2022 perchè temenu chì i grevi portu o ferroviari puderanu causà ritardi simili à u 2021.
Tempu di post: 30-Jan-2023