WCA Focus nantu à l'affari internaziunali di l'aria à a porta
banenr88

NEWS

Da u 18 à u 19 di maghju, u Summit China-Asia Centrale si terrà in Xi'an. In l'ultimi anni, l'interconnessione trà a Cina è i paesi di l'Asia Centrale hà cuntinuatu à approfondisce. In u quadru di a custruzzione cumuna di a "Belt and Road", i scambii ecunomichi è cummerciale China-Asia Centrale è a custruzzione logistica anu ottenutu una seria di rializazioni storichi, simbolichi è rivoluzionarii.

Interconnessione | Accelerate u sviluppu di a nova Strada di a Seta

L'Asia Centrale, cum'è una zona di sviluppu priurità per a custruzzione di a "Cintura Economica di a Strada di Seta", hà ghjucatu un rolu di dimostrazione in a custruzzione di interconnessione è logistica. In May 2014, a basa logistica di Lianyungang China-Kazakhstan hà iniziatu l'operazione, marcà a prima volta chì a logistica di u Kazakistan è l'Asia Centrale accede à l'Oceanu Pacificu. In February 2018, China-Kyrgyzstan-Uzbekistan International Road Freight hè stata ufficialmente aperta à u trafficu.

In u 2020, u trenu di containeru di u Corridor di Trasportu Internaziunale di u Trans-Caspian serà ufficialmente lanciatu, cunghjuntendu a Cina è u Kazakistan, attraversendu u Mari Caspiu à l'Azerbaijan, è dopu passendu per Georgia, Turchia è u Mari Neru per ghjunghje infine à i paesi europei. U tempu di trasportu hè di circa 20 ghjorni.

Cù l'estensione cuntinua di u canali di trasportu Cina-Asia Centrale, u putenziale di trasportu di transitu di i paesi di l'Asia Centrale serà sfruttatu gradualmente, è i svantaghji di u locu di l'internu di i paesi di l'Asia Centrale saranu gradualmente trasfurmati in i vantaghji di i centri di transitu, per quessa per rializà a diversificazione di i metudi di logistica è di trasportu, è furnisce più opportunità è cundizioni favurevuli per i scambii cummerciale China-Asia Centrale.

Da ghjennaghju à aprile 2023, u numeru diCina-Europa(Asia Centrale) i treni aperti in Xinjiang batteranu un altu record. Sicondu i dati publicati da l'Amministrazione Generale di Dogana u 17, l'importazione è l'esportazione trà a Cina è i cinque paesi di l'Asia Centrale in i primi quattru mesi di questu annu era di 173,05 miliardi di yuan, un incrementu annu annu di 37,3%. À mezu à elli, in April, a scala di impurtazioni è di l'esportazione superava i 50 miliardi di yuan per a prima volta, ghjunghjendu à 50,27 miliardi di yuan Yuan, ghjunghjendu à un novu livellu.

senghor logistica trasportu ferroviariu 6

benefiziu mutuale è win-win | A cooperazione ecunomica è cummerciale avanza in quantità è qualità

In l'anni, a Cina è i paesi di l'Asia Centrale anu prumuvutu a cooperazione ecunomica è cummerciale sottu à i principii di ugualità, benefiziu mutuale è cooperazione win-win. Attualmente, a Cina hè diventata u più impurtante partner ecunomicu è cummerciale di l'Asia Centrale è fonte d'investimentu.

E statistiche mostranu chì u voluminu di u cummerciu trà i paesi di l'Asia Centrale è a Cina hè aumentatu di più di 24 volte in 20 anni, durante i quali u voluminu di u cummerciu esteru di a Cina hè aumentatu da 8 volte. In u 2022, u voluminu di u cummerciu bilaterale trà a Cina è i cinque paesi di l'Asia Centrale ghjunghjeranu à 70,2 miliardi di dollari, un record record.

Cum'è u più grande paese di fabricazione di u mondu, a Cina ghjoca un rolu impurtante in u sistema di a catena industriale glubale. Nta l'ultimi anni, a Cina hà continuamente approfonditu a cooperazione cù i paesi di l'Asia Centrale in campi cum'è l'infrastruttura, l'estrazione di petroliu è di gasu, a trasfurmazioni è a fabricazione, è l'assistenza medica. L'esportazione di prudutti agriculi d'alta qualità cum'è u granu, a soia è i frutti da l'Asia Centrale à a Cina hà prumuvutu in modu efficace u sviluppu equilibratu di u cummerciu trà tutti i partiti.

Cù u sviluppu cuntinuu ditrasportu ferroviariu transfruntieru, Cina, Kazakistan, Turkmenistan è altri prughjetti di cunnessione di facilità cum'è l'accordu di trasportu di containeru cuntinueghjanu à avanzà; a custruzzione di capacità di sdoganamentu trà a Cina è i paesi di l'Asia Centrale cuntinueghja à migliurà; "Custumi intelligenti, cunfini intelligenti, è cunnessione intelligente "U travagliu di pilotu cooperativu è altri travaglii sò stati cumpletamente allargati.

In u futuru, a Cina è i paesi di l'Asia Centrale custruiranu una reta di interconnessione tridimensionale è cumpleta chì integra strade, ferrovie, aviazione, porti, etc., per furnisce e cundizioni più convenienti per i scambii di persunale è a circulazione di merchenzie. Più imprese domestiche è straniere participeranu assai à a cooperazione logistica internaziunale di i paesi di l'Asia Centrale, creendu più novi opportunità per i scambii ecunomichi è cummerciale Cina-Asia Centrale.

A cima hè per apre. Chì hè a vostra visione per a cooperazione ecunomica è cummerciale trà a Cina è i paesi di l'Asia Centrale ?


Tempu di Post: 19-May-2023